Klachten en garantie

Garantie

Wij streven naar 100% tevreden klanten en doen onze uiterste best om onze producten in goede staat af te leveren. Desondanks komt het sporadisch voor dat een bestelling beschadigt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Ondanks onze goede intenties ontstaan er weleens problemen. Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw probleem, dan raden we u aan uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken middels een email naar info@zonnepanelensuper.nl. Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan is het mogelijk uw geschil aan te melden voor bemiddeling via de Stichting WebwinkelKeur, zie https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wilt u contact opnemen?

Bel of app op 0625112439, of email ons op info@zonnepanelensuper.nl